Sabtu, 2 April 2011

SMS Jiwang Karat Mangkuk Hayun 2


Benarkah merdu buluh perindu
maniskah gula didalam dulang
adakah miss call tandanya rindu
benarkah sms maknanya sayang?

--------------------------------
suatu hari kawan dan cinta brjln2 tetiba cintah tjatuh dlm prigi…..napa???coz cinta itu buta….kawan pn terus ikut cinta masuk perigi napa?????krna kwan akan buat apa saja utk cinta……….

--------------------------------
saya gembira,
tahu kenapa??

krn saya bahgia,
tahu kenapa??

Krn Allah syg saya,
Bagaimana??

Dia berikan saya
seorang teman yang baik!

Tahu siapa??

awak laaa……..

--------------------------------
SaAt MaTa qU tErpEjaM OleH dInGiNnYa mLm
HaNya DirImUlaH PeNaBuR mImPI qU,,,,,,,,,,,,
DaN SaAt qU TeRbaNgUn Dr TdR qU……………
qU BeRhARap EnGkAuLah YaNg MenyaMbuT
qU dGn SenYuManMu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
G O O D N I G H T S W E E T D R E A M


--------------------------------
Simple bye make us CRY,
simple joke make us LAUGH,
simple care make us FALL IN LOVE,
simple touch make us FEEL BETTER,
but i hope my simple ‘HI’ make u ‘SMILE’…

--------------------------------
“akuw ini seowG yg SETIA……..namun……edp kuw x pnh gmbire….slalu sengsara…..x kre dgn owg TERSAYANG mhupn MUSUH….nmun akuw msh BERSYUKUR……edp kuw pnuh dgn HARAPAN & DOA….tp x pnh BERUBAH!!!!ble whut BAIK ada sje BALASANNYA….ble whut JAHAT terime lh PADAHNYE…tp cmpi ble???!!!!tiada ruang utkku mghembus nafas lege….krna edpku x berhenti drpd d”landa cbaran……stu dmi syu cbaran yg ku tyme….AKHIRNYA….KAW TINGGALKAN AKUW BEGITU SAJE………..=’(

--------------------------------
x Kenal Make X cinte..
BileR da KNal MacaM cilaKe..
Setia X berMkne Syg
Syg X berMakne Kene Setia
TUlah PlayBOY!!! haha
peace no war..!
no woman no cry…!!!!! < bob ewan..
huhu…

--------------------------------
rasa sUka Jika
ada yang merindUi……
lebih sUka Jika
ada yang menyayangi….
dan teramat sUka Jika
ada yang x meLupekan
diri ini……(^_^)

--------------------------------
people i luv
when they do things each
other…-they remember-
but if they stay 2gther,
its not bcoz they 4get,
its bcoz,
they 4give…

--------------------------------
PUDING MANISAN CINTA
Resepnya:
1kg kasih sayang
2kg kerinduan
1kg janji
1kg kesetiaan
3kg kebahagiaan
1/4 kg cemburu

CARA MEMBUAT:
campurkan kasih sayang dengan kerinduan kocok hingga mengembang,setelah itu panaskan dengan janji&campurkan cemburu secukupnya tapi jangan terlalu banyak karna bisa membuat cinta menjadi pahit.setelah masak hidangkan cinta dalam piring kebahagiaan.
daahhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SELAMAT MENCICIPI

--------------------------------
press down if you think i’m cute

i knew it i’m too cute right?

still pressing sure u like me a lot.

weh!stop!i’m very shy…..he8

--------------------------------
tekan bawah jika sayang kat kite..

wah sayang kat kite lah nie..

eh masih tekan lagi?

oklah I LOVE YOU TOO!!!


--------------------------------
BUKA HATI..

DAPAT CINTA…

BUKA FIKIRAN..

DAPAT ILMU…

BUKA TANGAN….

DAPAT REZEKI..

BUKA HANDPHONE….

DAPAT MESEJ…

BUKA MESEJ ….

DAPAT UCAPAN…

I LOVE YOU SOO MUCH……..=)

--------------------------------
boleh saya duduk dalam inbox awk?

saya duduk je..

saya janji duduk baik2….

jangan buang yer….

jadi,saya boleh tengok dan lihat awk hari hari………


--------------------------------
satu sen
untuk tersyg

serangkap ayat
lagi bertambh sanyg

bila dengr suara
rindu pun hilang

bila hilang suara
rindu kmbali pulang

senang i ckp

RINDU i kat U xkan hilang
I LUV U

SAYANG……..(^_^)………

--------------------------------
bila anda rindukan seseorang,
pandanglah pada bintang yang paling terang sinarnya…
percayalah pada hati bahawa insan yang dirindui itu juga sedang merindui mu…. =]
--------------------------------
Nafsu mngatakan prmpuan itu cantik ataas dasar rupanya .
akal mngatakan prempuan itu cantik atas dasar ilmu n kpintarannya
n Hati mngtakan prmpuan tu cntik atas dasar akhlaknya…………

--------------------------------
Musim Terindah adalah ….
Ketika kau nyalakan pagi dengan senyummu
Ketika kau payungi siang dengan sapamu
Ketika kau tutup malam dengan belai manjamu

I luv u…

--------------------------------
buat cAiiAnk aQ, hiLda………

kamU laH yG mEmbwaD aq tErpEnjaRa

dAlam hAtimU

bIarkAn aq tErus tErpEnjAra

n aq tIdAk mAu bEbaS dAri pEnjAra hAti mu

i LupH u 4 eVer ♥♥♥

--------------------------------
JiKa InDaH 1 p’TeMuan…
jgN AkhiRi DgN P”pSaHn….
JiKa SuCi 1 P’kNaLn…..
JgN CeMaRi DgN 1 P’DuStAaN….
JkA B’nLaI SbUaH PeRhUbUnGaN,
HaRgAiLh Ia DgN KeIkHlAsN…..

--------------------------------
andai kau dapat mengerti…
aku ingin kau tahu…
hanya “KAU” dalam hati ku…
aku ingin kau hadir disaat aku rindukan mu…
ingin ku pinta kucupan sayang darimu…
dan disaat aku rindukan mu…

--------------------------------
andai ku dapat berkata kepadamu……
akan ku ucap pkataan rinduku padamu…..
jika aku dapat bjumpamu……
inginku berkata iLOVE u…..
jika aku dapat mimipikan mu..
ingin ku pinta kucupan sayang darimu…. :-D …..

--------------------------------
biasa je…….he….
1001 GURAUAN
belum tntu dpt
m’gukir 1
SENYUMAN. ttpi

hny 1 SINDIRAN
sdh cukup
MELUKAKAN hati
seseorang &

hnya dgn 1 SMS
sdah cukup
mbuatkan seorg
m’ingatimu!

--------------------------------
Apa perasaan U pada s’sorang??

BENCI? – Abaikan saja sms ni.
KAWAN? – Balas balik sms ni.
RINDU? – Sekali missed call.
SAYANG? – 3 X missed call.
CINTA? – Trus call sje la…..

--------------------------------
love is being hepy 4 other person when that other person is hepy being. sad 4 that person when they are sad being 2gether in great times n also sharing bad…

--------------------------------
Fantasia kian membisu….ada garis sendu d’wajahmu….xku duga air mata berlinang….duka peresaanmu sayang….xterduga trlintas fikiran menduakan cintamu….ku thu sedingin salju itu wjhmu syg…KEKASIH usah merasa ragu dan sangsi….kekasih cintamu xkn terbelah bgi…kerinhkn air mata di pi2mu syg kembali senyum…MAAFKN AKU

--------------------------------
Jangan mengucapkan kata-kata indah & manis kepadaku kerana aku takut akan menyayangimu…
Jangan mengambil berat tentang diriku kerana aku bimbang akan mengasihimu…
Jangan terlalu baik padaku kerana aku takut akan merinduimu…
Jangan memberikan aku kenangan @ harapan kerana aku khuathir akan jatuh cinta padamu…
Jangan menghargai pertemuan ini kerana aku tidak mahu menderita kehilanganmu lantaran perpisahan ini…

--------------------------------
Sejak kaU tiAda…aKu seRing meNyenDiri beRbuaL
Dgn poKok peTai,
uTk menGisi maSa Lapang…kaDang2 aKu menGikat
boTol kiCap maSin JALEN pD tiaNg
rumAh aGar NamPak cAntIk…
saBan aRi aKu terMenung D DalAm peTi seJuk
mengeNangkanMu yG berAda jaOh dGn ku…
Aku cuBa berMain baLing SELIPAR saMbil maKan meGi
cap MAWI utK MNgURANGKAN PeRASAAn Rindu…taPi akU
Tak terDAYA..LaLu aKu membeLasah 4 eKor aYam seRama jiRan seBagai tanda aKu amaT rINDU PADAmU…

--------------------------------

0 bisikan:

Catat Ulasan

Buka Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Video Terbaru AwaNiBiRu

Video AwaNiBiRu Yang Lain?

Loading...