Isnin, 4 April 2011

Cinta Lawak : Soalan Killer Bagi Lelaki

" Why Do You Love Me? "


Benar-benar bingung dengan pertanyaan wanita, " Kenapa awak sayangkan saya? ", naah...nahas la korang, bila korang jawab lama-lama atau pandang atas sambil memikirkannya, mulalah si dia merajuk atau fikir kita nie cuma main-mainkan perasaan dia. Kadang-kadang cepat kita bagitahu, tapi tidak mencapai kemahuan gadis itu. Silap juga, jadi fikir leklok sebelum bagi jawapan yang sesuai.

Jadi, macam mana mahu setelkan masalah ini, jom kita lihat dan baca tips-tips dibawah ini, :)

1. Bila si awek tanya soalan nie, jawab terus, jangan fikir panjang-panjang atau termenung. Nanti si awek akan kata dalam hati, " Betul ke dia sayangkan aku nie ". Lau lambat atau jawapan salah, nahaslah korang. Bertambahlah kerja korang nak pujuk. HuHu :P

2. Make a direct contact. Camner tu? Tenung mata dia lama-lama, senyumkan wajah, lepas tu cakap perlahan-lahan, gerenti dia cair macam ais krim punya. HaHa... XD ~ Nescaya, lepas tu dia yakin dengan keikhlasan dan kejujuran hati kita.

3. Jangan bagi jawapan seperti " Saya sayang awak kerana awak cun cam Lisa Surihani " atau " Saya sayang awak sebab awak hot macam Angelina Jolie ". Nanti si awek akan counter balik dengan jawapan, " Ooo..lau saya tak cun awak xsayanglah ? " atau " Kalau saya tak hot awak tak cintala? ". Jawapan nie akan membuatkan anda hampir clash atau CLASH ! HaHa.... takot.... XD .

4. Kalau mahu lebih mantap lagi, kita gunakan ayat lemah yang menunjukkan kita tak leh hidup tanpa si dia. Contohnya, " Kalau awak tak kol saya satu hari, saya rasa macam tak leh nak tarik nafas ", " Saya tahu siapa saya, bukanlah sempurna untuk awak... :( " atau " Tanpa awak, jantung saya mati... " . Gerenti si awek cair kaw2 punya... nak lebih mantoop lagi selepas ayat nie, cuba buat ayat lawak camnie.... " Lau awak tak suap saya makan, mesti saya kena sembelit... " HeHe..amacam? XD

5. Kalau korang nie memang macho atau kacak tahap gampang dah, asenya tak perlu nak pakai ayat cincau-cincau...guna jer ayat nie.. " Saya sayangkan awak sama macam awak sayangkan saya ", sambil muka berlagak macho. Haha, hati-hati... jangan mengelabah, nanti CLASH lagi... bwahahaha :P


0 bisikan:

Catat Ulasan

Buka Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Video Terbaru AwaNiBiRu

Video AwaNiBiRu Yang Lain?

Loading...