Khamis, 31 Mac 2011

Soal Jawab : Antara Aku, Dia dan Kamu

Salam sejahtera, di sini saya ingin kongsikan sedikit pengalaman dalam memilih pasangan yang sesuai untuk kita. Tapi ada kalanya, kita bingung, kita tersalah, kita tidak pasti pilihan kita yang mana satu. Dalam hidup kita, bukan seorang yang muncul dan inginkan kita, mungkin ramai yang mahukan kita, tidak kira lelaki atau perempuan. Semalam, selepas saya pulang daripada mengajar pelajar tingkatan 5 Sekolah Menengah Vokasional Seri Iskandar dari pukul 8 - 11 malam saya facebooking sekejap sebelum tidur. Semalam juga saya sempat meminta pendapat Miss Cinta serta Illa Lexy ( sahabat dahulu kala ) berkenaan masalah yang dihadapi oleh saya sendiri. Ini cebisan hasil daripada facebooking semalam. Jom kita baca dialog pendapat masing-masing. ^^v

Cebisan komen-komen di Facebook :



Kemudian Miss Cinta kita memberi sedikit ulasan terakhir :) :


Selepas itu, saya mengambil keputusan untuk terus setia pada si B , tapi benarkah saya mempunyai hubungan dengan si A, B dan C? Itu terpulang pada anda, siasatlah sendiri...HeHe :P

P/S : Anda pernah alami sebegini? Jom kongsi ! ^^

1 ulasan:

  1. Maaf...gambar pertama terlebih frame..lau kecilkan..nnti xdpt baca ^^

    BalasPadam

Buka Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Video Terbaru AwaNiBiRu

Video AwaNiBiRu Yang Lain?

Loading...