Selasa, 15 Mac 2011

Rahsia Tahi Lalat Lelaki & Wanita

Menawan
Setiap insan yang dicipta Tuhan mempunyai pelbagai rupa, warna, kecantikan dan sebagainya. Adakalanya, rupa yang tidak ada pada orang lain melambangkan kecantikan, keistimewaan, tanda lahir dan membawa makna seseorang, kehidupan atau sikap dan perangai. Adakalanya, kecacatan dan kekurangan itu merupakan kelebihan untuk dirinya kerana mungkin kelebihan lain mengatasi kekurangan yang telah sedia ada atau yang akan ada. Percayalah, setiap makhluk yang dicipta Allah, ada kelebihan masing-masing, baginya, cantik atau hodoh, semua sama.

Bila bercakap tentang kecantikkan dan rupa, ramai yang tengah fikir apakah benda yang paling banyak terdapat pada manusia? Bulu? Ye..betul, tapi tak terkira nak bilang, kulit? Ada macam-macam jenis kulit, putih, hitam, kuning, biru, merah, hijau pun ada...HeHe XD ....Badan? Semua  tak sama, ada kurus, gemuk, papan lapis, gajah mammmoth, yang tak ada badan pun ada jugak..HeHe ^^ ... tapi apa yang sama, rupa yang hampir sama? Tahi lalat !!! Ya...tahi lalat, kebanyakan orang berwarna kelabu atau hitam, warna lain tak tahu la ada ke tidak, rupanya hampir sama, bujur, bulat, segi empat tapi oval kat sudut...kih3....

Jaid, inilah kecantikan yang ada pada manusia, tahi lalat nie banyak makna taw. Bila sebut pasal tahi lalat nie, anda semua tahu rahsia di sebalik tahi lalat ni? Sebelum kita lihat rahsianya, saya memohon maaf sekiranya gambar yang saya ambil dan letak di blog ini menggugat, menyakitkan hati atau memalukan. Sebenarnya gambar itu sekadar hiasan sahaja dan tiada kutuk-mengutuk, malahan anda istimewa di blog kami. Maafkan kami ye sih... ( ~_^ ) ...

Jom kita lihat rahsianya ~

P/S : Anda dibenarkan Copy gambar di bawah .

Rahsia Tahi Lalat Pertama

Rahsia Tahi Lalat Kedua

Rahsia Tahi Lalat Ketiga

Amacam? Anda ada tahi lalat ke tak? Lau tak ada, letak sendiri, HAHA!!! Itu sahaja daripada Gigitan Cinta. Adios!!! Salam...

0 bisikan:

Catat Ulasan

Buka Cbox
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Video Terbaru AwaNiBiRu

Video AwaNiBiRu Yang Lain?

Loading...